Romain's presentation

I met Romain this year, but I wish I had met him before.
He has got a lot of qualities: he’s generous, clever, involved, friendly, helpful…. and much more.
He’s also hardworking who likes playing video games when he has completed his homework or also playing the piano, tennis and table tennis.
Adrien told me that Romain is a good player ! I have to play against him to know whether it’s true, even if I’m sure that it’s true!

I hope I will learn more things about him during the year.

J’ai rencontré Romain cette année, mais j’aurais souhaité le rencontrer avant.
Il a beaucoup de qualités: il est généreux, intelligent, impliqué, amical, serviable…. et encore plus.
C’est aussi un gros bosseur, qui aime jouer aux jeux vidéos quand les devoirs sont terminés, ou encore jouer du piano, au tennis et au ping pong.
Adrien m’a dit que Romain est un bon joueur. Je dois jouer contre lui pour savoir si c’est vrai, même si je suis sûr que c’est vrai !

J’espère apprendre plus de choses sur lui tout au long de l’année.

Cyril

Commentaires