Anh-Linh's portrait

I think it's not easy to describe someone even if you know the person well. I have known Anh-Linh for over two years and this is how I would describe her.

Anh-Linh has Vietnamese origins,so she has beautiful black hair smooth and a smile with perfect teeth.

But it's not a very interesting portrait. I would prefer to disclose some aspects of her personality that only a friend can know. Anh-Linh is a girl who is a little shy and mysterious. She is funny and I often laugh with her. She's a girl with a passion for tennis. She is particularly well seeded.

Her sister nicknamed her "Ninou" when they were little girls. She loves that nickname and so do I.

Joanne

Je pense que ce n'est pas facile de décrire quelqu'un même si on connait bien la personne. Je connais Anh-Linh depuis plus de deux ans et voilà comment je la décrirais:

Anh-Linh a des origines vietnamiennes, elle a donc de magnifiques cheveux noirs lisses et un sourire avec des dents parfaites.

Mais ce n'est pas un portrait intéressant. Je préfère dévoiler certains aspects de sa personalité que seule une amie peut connaitre. Anh-Linh est une fille un peu timide et mystérieuse. Elle est drôle et je rigole souvent avec elle. Elle a une passion: le tennis. Elle est d'ailleurs bien classée.

Sa petite soeur l'a surnommée "Ninou" quand elles étaient petites. Elle adore ce surnom et moi aussi.

Joanne

Commentaires